Kaip spręsti kilusias problemas

Gali nutikti ir taip, kad iš privataus pardavėjo užsakyta knyga neatitiks nurodytos būklės, arba gausite ne tą knygą.

Jei taip nutiko, tik nesijaudinkite ir užsakymo lange paspauskite „Turiu problemą“.

Aprašykite savo pretenziją, jei reikia prikabinkite nuotraukas ir išsiųskite pardavėjui. Jūsų aprašytą problemą gaus ir knygos.lt pagalbos skyrius, tačiau visas pretenzijos nagrinėjimas vyksta tarp pirkėjo ir pardavėjo.

Nurodžius, kad turite problemą, pinigų pervedimas pardavėjui bus laikinai sustabdomas, tol kol nebus išspręsti nesutarimai tarp pirkėjo ir pardavėjo. Tik pirkėjui pažymėjus, kad problema išspręsta pinigai už užsakytas knygas bus pervesti pardavėjui.

Jei nerasite sprendimo, knygas reikės grąžinti atgal pardavėjui, o jums bus grąžinti pinigai.

SVARBU! Problemos užregistravimui turite 48 val. po siuntos atsiėmimo iš paštomato. Praėjus šiam laikui užsakymas bus užbaigtas automatiškai ir pretenzijų pateikti nebebus galimybės.

Kilusius nesutarimus rekomenduojame išspręsti elektroninių laiškų pagalba. Kol problema nebus išspręsta pardavėjui pinigai nebus pervedami. Kai problema bus pažymėta kaip išspręsta – pinigai bus pervesti pardavėjui, arba grąžinti pirkėjui.

Problemai išspręsti pirkėjas su pardavėju turi 72 val. Radus sprendimą užsakymo lange reikia pasirinkti „Problema išspręsta“ (pirkėjui), arba „Grąžinti pinigus pirkėjui“ (pardavėjui).

Jei siuntos pakuotė buvo pažeista – praneškite apie tai kurjerių tarnybai: https://www.post.lt/lt/kontaktai