Knygos.lt komentarų taisyklės
1. Knygos.lt skelbia autentiškus atsiliepimus, t. y. tik pačių vartotojų parengtus. Koreguojamas gali būti tik pranešimo ilgis, nekeičiant pranešimo esmės, akivaizdžios gramatinės ar skyrybos klaidos.
2. Knygos.lt yra vartotojų atsiliepimų skelbėjas ir saugotojas, o ne atsiliepimų leidėjas. Knygos.lt neprisiima atsakomybės už vartotojų paliktus atsiliepimus bei jų poveikį kitiems vartotojams/pirkėjams.
3. Atsiliepimai skelbiami neatlygintinai. Viešai rodomas tik atsiliepimą pateikusio vartotojo vardas ir pats atsiliepimas.
4. Knygos.lt pašalins vartotojų pateiktus atsiliepimus, jeigu jie: a) prieštarauja teisės aktų reikalavimams, b) yra susiję su neteisėta veikla; c) atsiliepimų turinys yra įžeidžiantis, nepagarbus, akivaizdžiai nepagrįstas, nesusijęs su knyga, neparemtas faktais arba pateiktos iškraipytos aplinkybės; d) yra nurodoma asmeninė ar kitokia neskelbtina informacija (pvz. el. pašto adresai, telefono numeriai ir panašūs duomenys); g) atsiliepimuose yra keiksmažodžių, neapykantos kurstymo, diskriminacijos, grasinimų; h) yra reklaminio pobūdžio; j) yra kitaip neetiški;
5. Vartotojas pateikdamas atsiliepimą, sutinka, jog atsiliepimai Knygos.lt pasirinkimu neatlygintinai gali būti skelbiami Knygos.lt interneto svetainėse, tiesioginės rinkodaros pranešimuose kitiems vartotojams/klientams, reklamuojant Knygos.lt produktą ar paslaugas naujienų portaluose ar socialiniuose tinkluose, skelbiant naujienas, leidžiant katalogus ir pan.
6. Jei vartotojai nori, kad jų atsiliepimai būtų pašalinti iš Knygos.lt svetainės, Knygos.lt gavę iš vartotojo pašalinimo užklausą el.paštu [email protected], gali pašalinti vartotojo pateiktą atsiliepimą.