Ką daryti, jeigu padariau klaidą užsakydamas, pvz., užsakiau kitą knygą panašiu pavadinimu?

Jeigu klaidą pastebėjote prieš tai, kai gavote KNYGOS.lt antrąjį laišką, patvirtinantį apie tai, kad Jūsų siunta išsiųsta iš mūsų centrinio paskirstymo punkto (tai gali užtrukti nuo kelių valandų iki kelių dienų, jeigu užsakėte nedarbo dienomis arba Jūsų užsakyme yra knyga, prie kurios nurodyta “Pristatysime per 5-10 dienų”), nedelsdami informuokite apie tai, kad norite pakeisti/atšaukti užsakymą el. paštu pagalba@knygos.lt. Laiško “Subject” eilutėje nurodykite savo prekių įsigijimo PVM sąskaitos-faktūros numerį (nuoroda į sąskaitą gavote pirmąjame KNYGOS.lt laiške, patvirtinančiame Jūsų užsakymą iš karto po to, kai jį atlikote) ir prierašą “Klaidingas užsakymas”. Jūs taip pat galite pakeisti užsakymą paskambindami mums telefonu 8 700 55 775 (darbo dienomis 9-17:30 val.).

Tuo atveju, jeigu klaidą pastebėjote vėliau, toliau žr. prekių grąžinimo ir keitimo instrukciją.

Turite daugiau klausimų? Susisiekite su mumis Susisiekite su mumis